UCP:MA139 Digitální marketing - Course Information
MA139 Digitální marketing
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.winter 2024
- Extent and Intensity
- 0/2. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. (lecturer)
Ing. Klára Chalupecká (seminar tutor) - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu Digitální marketing je získání teoretického základu pro využití informačních a komunikačních technologií v oblasti online marketingové prezentace vybraných podniků.
- Learning outcomes (in Czech)
- Znalosti: Student získá znalosti z oblasti e-business s hlavním zaměřením na online marketingovou komunikaci a využití volně dostupných nástrojů pro její realizaci. Dovednosti: Student dokáže využít volně dostupné nástroje pro analýzu marketingových aktivit vybraného zařízení. Student umí vytvořit online prezentaci daného zařízení, včetně využití základních nástrojů SEM, SEO a sociálních sítí. Student umí pracovat s volně dostupnými CMS nástroji. Schopnosti: Studenti jsou schopni využívat základní nástroje MS Office pro analýzy chování zákazníků, vyhodnocení efektivity marketingových aktivit v oblasti distribuce produktů a tyto aplikovat v rámci vybudování online marketingové prezentace vybraného zařízení.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Základy digitálního marketing a jeho postavení v marketingovém mixu 2. Principy online marketingové komunikace 3. Persony 4. Copywriting 5. Psychologie v online marketingu 6. Web design a Content Management Systémy 7. Webové analytika 8. Search Engine Optimization 9. Search Engine Marketing 10. Obsahový marketing 11. Grafický design v prostřední online marketingu 12. Evaluace marketingových aktivit 13. Obhajoba semestrální práce
- Literature
- required literature
- SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vydání. V Brně: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5017-7.
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5016-0.
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- not specified
- SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. Ilustroval TICHO762. Brno: Computer Press, 2018. ISBN 978-80-251-4909-6.
- Teaching methods (in Czech)
- Výuka v PS je realizována formou seminářů, které propojují vymezení problematiky a praktická cvičení na témata sylabu předmětu. Výuka v KS je koncentrována do 3 bloků se stejnou obsahovou a formální náplní.
- Assessment methods (in Czech)
- V KS je výstup hodnocen zápočtem na základě zpracované semestrální práce.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: 4-4-4.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2024/MA139