MTM1A Moderní trendy v marketingové komunikaci 1

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
léto 2016
Rozsah
0/2. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Josef Hrudka (přednášející)
Mgr. Blanka Králová (přednášející)
Mgr. Marcela Sato (přednášející)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Informace učitele
Název studijního předmětu Moderní trendy v marketingové komunikaci
Typ předmětu povinný doporučený ročník / semestr 1./2. 2./3.
Rozsah studijního předmětu 65 hod. za týden 2+3 Kreditů 3+5
Jiný způsob vyjádření rozsahu dva semestry
Způsob zakončení letní semestr – klasifikovaný zápočet, zimní semestr - zkouška Forma výuky přednášky a cvičení
Další požadavky na studenta

Vyučující
ing. J. Hrudka, RNDr. Štědroň
Stručná anotace předmětu
Letní semestr:
1. Anatomie a funkce lidského mozku
2. Metody zkoumání a měření aktivity mozku
3. Souvislost mezi spotřebou a pocity
4. Neurobiologické podklady rozhodování, učení a řešení rizik
5. Neurobiologické podklady segmentace a positioningu
6. Aplikace neurobiologie v marketingové praxi
Zimní semestr:
1. Úvod do mediálního plánování
2. Mediální plán
3. Veřejnost, reklama a média
4. Mediální parametry
5. Plánování médií a marketingová strategie
6. Strategie plánování médií
7. Volba médií
8. Volba a hodnocení mediálních nosičů
9. Nákup médií
10. Komunikační rozpočet
Informace ke kombinované nebo distanční formě
Rozsah konzultací (soustředění) 3x2 hod./sem.

Rozsah a obsahové zaměření individuálních prací studentů a způsob kontroly

1. blok - Seznámení s cílem předmětu, anatomie a funkce mozku.
2. blok - Metody zkoumání a měření aktivity mozku, 1.test.
3. blok - Využití neurovědy pro účely marketingu, 2. test.
4. blok - Přehled integrované marketingové komunikace, základní pojmy.
5. blok - Přehled mediatypů a jejich charakteristiky, 3.test.
6. blok - Strategie plánování médií, komunikační rozpočet, výzkum a hodnocení komunikace, 4.test.

Podmínkou zápočtu je absolvování celkem 4 písemných testů nad 70 bodů ze 100 možných.
Hodnocení KZ: průměr testů 90-100 = výborně, 80-89 = velmi dobře, 70-79 = dobře.

Studijní literatura a studijní pomůcky
e-learning na intranetu školy zpracovaný na základě literatury:

Základní:
Du Plessis, E. - Jak zákazník vnímá reklamu, Computer Press 2007, ISBN 978-80-251-1456-8
Du Plessis, E. - Jak zákazník vnímá značku, Computer Press 2011, ISBN 978-80-251-3529-7
Linstrom, M. - Nákup-o-logie, Computer Press 2010, ISBN 978-80-251-2396-6
De Pelsmacker, P. a kol. - Marketingová komunikace, Grada 2003, ISBN 80-247-0254-1
Vysekalová, J. - Psychologie reklamy, Grada 2002, ISBN 978-80-247-2196-5

Cizojazyčná:
Zurawicki, L. - Neuromarketing, Springer 2010, ISBN 978-3-540-77829-5
Sissors, J.Z., Baron, R.B. - Advertising Media Planning, McGraw-Hill 20007, ISBN: 978-0-07-170312-3
Sharp, B. - How Brands Grow, Oxford 2010, ISBN 978-0-1955-7356-5







Předmět je zařazen také v obdobích léto 2014, léto 2015, léto 2017, léto 2018, léto 2019.