UCP:MG129 Psychology and Sociology of th - Course Information
MG129 Psychology and Sociology of the Business Market
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.summer 2021
- Extent and Intensity
- 2/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Katedra marketingu – University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cíl předmětu: Cílem předmětu je získání znalostí o psychologii a sociologii trhu v oboru služeb. Znalosti: Absolvent předmětu zná zákonitosti chování trhu, psychologii zákazníka a sociologické aspekty fungování trhu ve službách. Absolvent získá znalosti z oblasti marketingové komunikace a výzkumu trhu. Schopnosti: Absolvent předmětu je schopen aplikovat získané poznatky do tvorby prodejní strategie a je schopen provádět průzkum tržního chování zákazníků. Dovednosti: Absolvent dokáže stanovit metody a techniky průzkumu trhu. Umí komunikovat se zákazníky a orientuje se na trhu se službami.
- Syllabus (in Czech)
- Osnova: 1. Uplatnění psychologie v marketingu. 2. Psychologie trhu. 3. Psychologie zákazníka. 4. Psychologické aspekty obchodního jednání. 5. Osobnost obchodníka. 6. Základní pohledy na spotřební chování. 7. Kulturní predispozice. 8. Využití sociologie v marketingu. 9. Komunikace a propagace na trhu. 10. Sociální vlivy na chování trhu. 11. Kupní rozhodovací proces. 12. Segmentace trhu. 13. Základní přístupy k výzkumu trhu. Studijní literatura a studijní pomůcky Povinná: CHADT, K. Psychologie trhu v obchodu a službách. Praha: Press21, s.r.o., 2017. 99 s. ISBN 978-80-905181-9-3. PALATKOVÁ, M. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1014-5. Doporučená: VYSEKALOVÁ, J. a kol. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8. Studijní opora: CHADT, K. Psychologie a sociologie trhu. Studijní opora. Praha: VŠH, 2014. ISBN 978-80-87411-86-4.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 3-3-0.
- Enrolment Statistics (summer 2021, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2021/MG129