UCP:BM2022CMA Content Marketing - Course Information
BM2022CMA Content Marketing
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.summer 2024
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Filip Huněk, Ph.D. (lecturer)
PhDr. Oľga Púchovská, Ph.D. (lecturer)
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD. (lecturer)
Mgr. Veronika Števčat Szabóová, PhD. (lecturer)
PhDr. Oľga Púchovská, Ph.D. (seminar tutor) - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen zejména studentům a studentkám se specializací Řízení digitálního marketingu.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Studijní předmět je koncipován způsobem, aby co nejpřesněji definoval obsahový marketing, jeho základní principy, nástroje a postupy.
- Learning outcomes (in Czech)
- Koncept výuky směřuje k osvojení potřebných teoretických základů content marketingu s přesahem do praxe, tj. studenti budou nabyté teoretické poznatky přímo aplikovat při přípravě reálných zadání z prostředí content marketingové agentury.
- Syllabus (in Czech)
- Hlavní témata předmětu: • Úvod do content marketingu: vývoj, cíle, principy obsahového marketingu, součást SEO strategie. • Plánování contentu: obsahový audit, analýza konkurence, proces tvorby kvalitního obsahu, zdroje informací. • Persona: proces tvorby person, cílová skupina vs. persona, tón komunikace (tone of voice). • Tvorba obsahu: obsahový tým (člověk tvořivý, publikační, zodpovědný), téma, klíčová slova, nástroje plánování, keywords, redakční kalendář a jeho tvorba. • Distribuce obsahu: typ obsahu (článek na blogu, e-book, case study, video, landing page, stránka služby, webinář, PR článek, guest blog post a další), kanály, organický dosah. • Propagace obsahu: placené formy propagace, Public Relations, Media Relations. • Vyhodnocení efektivity obsahu: cíle obsahové strategie a metriky (konverze, návštěva, embeds, shlédnutí a další). • Nativní textový content: content marketing vs. nativní reklama. • Chyby content marketingu.
- Teaching methods (in Czech)
- Přednášky / workshopy / prezentace
- Assessment methods (in Czech)
- Přepoklady k atestování:
Zkouška
Podmínky složení zkoušky
a/ Povinně:
Vypracování contentové strategie vybrané organizace/značky/aktivity
Prezentace contentové strategie v rámci kurzu
b/ Dodatkově:
Aktivita v hodinách - Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (summer 2024, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2024/BM2022CMA