UCP:MA165 Traffic marketing agency - Course Information
MA165 Traffic marketing agency
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.winter 2018
- Extent and Intensity
- 2/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 30 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/30, only registered: 0/30 - Course objectives (in Czech)
- Cíl předmětu: Cílem předmětu je simulace činnosti marketingové agentury od jejího výběru až po jednotlivé procesy probíhající při plnění jejích úkolů v praxi.
- Learning outcomes (in Czech)
- Znalosti: Student si osvojí pravidla týmové práce, naučí se řídit procesy v marketingové agentuře. Schopnosti: Student bude schopen řídit a rozhodovat základní úkoly vyplývající z činnosti marketingové agentury. Dovednosti: Student si prohloubí schopnost analytického přístupu k řešení provozních i koncepčních úloh.
- Syllabus (in Czech)
- Osnova: 1. Výběr marketingové agentury – kritéria. 2. Analýza postavení firmy na trhu, výběr klientského segmentu. 3. Situační analýza, personální a finanční audit. 4. Marketingová strategie, formulace cílů marketingové agentury. 5. Tvorba nabídky, marketingová komunikace. 6. Organizační struktura, kompetence, motivace. 7. Personální politika, odměňování, motivace. 8. Případová studie: Odměňování pracovníků metodou HAY. 9. Realizace marketingového výzkumu – shromáždění podkladů, analýza, závěry, doporučení, časové plánování. 10. Organizace dotazníkového šetření, výběr tazatelů, respondenti, focus groups apod. 11. Tvorba rozpočtu marketingové akce, komunikace s klientem. 12. Případová studie: Řízení vybraného procesu marketingové agentury. 13. Prezentace esejí.
- Literature
- required literature
- VYSEKALOVÁ, J. a kolektiv. Psychologie reklamy. 4. vyd., Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4005-8.
- CHROMÝ, J. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd., Praha: Verbum, 2010. 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8
- MIKEŠ, J., VYSEKALOVÁ, J. Reklama – Jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
- Assessment methods (in Czech)
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the per-term frequency of the course: VP.
Note related to how often the course is taught: VP.
- Enrolment Statistics (winter 2018, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2018/MA165