MA165 Traffic marketing agency

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
winter 2018
Extent and Intensity
2/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. (lecturer)
Guaranteed by
Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 30 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/30, only registered: 0/30
Course objectives (in Czech)
Cíl předmětu: Cílem předmětu je simulace činnosti marketingové agentury od jejího výběru až po jednotlivé procesy probíhající při plnění jejích úkolů v praxi.
Learning outcomes (in Czech)
Znalosti: Student si osvojí pravidla týmové práce, naučí se řídit procesy v marketingové agentuře. Schopnosti: Student bude schopen řídit a rozhodovat základní úkoly vyplývající z činnosti marketingové agentury. Dovednosti: Student si prohloubí schopnost analytického přístupu k řešení provozních i koncepčních úloh.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova: 1. Výběr marketingové agentury – kritéria. 2. Analýza postavení firmy na trhu, výběr klientského segmentu. 3. Situační analýza, personální a finanční audit. 4. Marketingová strategie, formulace cílů marketingové agentury. 5. Tvorba nabídky, marketingová komunikace. 6. Organizační struktura, kompetence, motivace. 7. Personální politika, odměňování, motivace. 8. Případová studie: Odměňování pracovníků metodou HAY. 9. Realizace marketingového výzkumu – shromáždění podkladů, analýza, závěry, doporučení, časové plánování. 10. Organizace dotazníkového šetření, výběr tazatelů, respondenti, focus groups apod. 11. Tvorba rozpočtu marketingové akce, komunikace s klientem. 12. Případová studie: Řízení vybraného procesu marketingové agentury. 13. Prezentace esejí.
Literature
    required literature
  • VYSEKALOVÁ, J. a kolektiv. Psychologie reklamy. 4. vyd., Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4005-8.
  • CHROMÝ, J. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd., Praha: Verbum, 2010. 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8
  • MIKEŠ, J., VYSEKALOVÁ, J. Reklama – Jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Teaching methods (in Czech)
Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
Assessment methods (in Czech)
Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the per-term frequency of the course: VP.
Note related to how often the course is taught: VP.
The course is also listed under the following terms winter 2012, winter 2013, winter 2014, summer 2015, winter 2015, summer 2016, summer 2017, summer 2018, summer 2020, summer 2021, summer 2022, summer 2023.
  • Enrolment Statistics (winter 2018, recent)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2018/MA165