MA139 Digitální marketing

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
winter 2024
Extent and Intensity
0/2. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. (lecturer)
Ing. Klára Chalupecká (seminar tutor)
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu Digitální marketing je získání teoretického základu pro využití informačních a komunikačních technologií v oblasti online marketingové prezentace vybraných podniků.
Learning outcomes (in Czech)
Znalosti: Student získá znalosti z oblasti e-business s hlavním zaměřením na online marketingovou komunikaci a využití volně dostupných nástrojů pro její realizaci. Dovednosti: Student dokáže využít volně dostupné nástroje pro analýzu marketingových aktivit vybraného zařízení. Student umí vytvořit online prezentaci daného zařízení, včetně využití základních nástrojů SEM, SEO a sociálních sítí. Student umí pracovat s volně dostupnými CMS nástroji. Schopnosti: Studenti jsou schopni využívat základní nástroje MS Office pro analýzy chování zákazníků, vyhodnocení efektivity marketingových aktivit v oblasti distribuce produktů a tyto aplikovat v rámci vybudování online marketingové prezentace vybraného zařízení.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Základy digitálního marketing a jeho postavení v marketingovém mixu 2. Principy online marketingové komunikace 3. Persony 4. Copywriting 5. Psychologie v online marketingu 6. Web design a Content Management Systémy 7. Webové analytika 8. Search Engine Optimization 9. Search Engine Marketing 10. Obsahový marketing 11. Grafický design v prostřední online marketingu 12. Evaluace marketingových aktivit 13. Obhajoba semestrální práce
Literature
    required literature
  • SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vydání. V Brně: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5017-7.
  • JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5016-0.
  • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
    not specified
  • SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. Ilustroval TICHO762. Brno: Computer Press, 2018. ISBN 978-80-251-4909-6.
Teaching methods (in Czech)
Výuka v PS je realizována formou seminářů, které propojují vymezení problematiky a praktická cvičení na témata sylabu předmětu. Výuka v KS je koncentrována do 3 bloků se stejnou obsahovou a formální náplní.
Assessment methods (in Czech)
V KS je výstup hodnocen zápočtem na základě zpracované semestrální práce.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: 4-4-4.
The course is also listed under the following terms summer 2024.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2024/MA139