UCP:FU047 Marketing - Informace o předmětu
FU047 Marketing
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2024
- Rozsah
- 2/1/0. 18h přednášek v kombinované formě. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Vladimír Vácha (přednášející)
Ing. Jitka Veselá, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Katedra finančních a účetních studií – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Účetnictví a finanční řízení podniku (program UCP, B041) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je studium obecných základů marketingu a vybraných návazných teoretických a pragmatických přístupů k podnikatelské činnosti s cílem připravit studenty na praktické přístupy k úspěšnému prosazení se na trhu v marketingovém prostředí.
- Osnova
- 1. Základní principy marketingu, význam marketingu 2. Marketingové řízení 3. Marketingové strategie 4. Marketingový plán 5. Analýza marketingového prostředí 6. Analýza portfolia 7. Marketingový informační systém 8. Chování zákazníků 9. Segmentace 10. Marketingový mix 11. Produkt, cena 12. Distribuce, propagace
- Literatura
- povinná literatura
- FORET, M. Marketing pro začátečníky. 1. vydání, Edika, Albatros Media a.s. 2016, 192 s., ISBN 978 - 80 - 266 - 0006 - 0.
- doporučená literatura
- KOTLER, P.: Marketing management - 14. vydání, Praha: GRADA Publishing. 2013. 816 s. ISBN: 978-80-247-4150-5
- PŘIBYL, M. Marketing - pracovní sešit. 1. vyd. Znojmo: SVŠE Znojmo, 2013. 46 s. ISBN: 978-80-87314-42-5
- Výukové metody
- Přednáška, seminář
- Metody hodnocení
- Předpokladem připuštění ke zkoušce je získání zápočtu. V rámci seminářů studenti vypracují týmový semestrální projekt a další dílčí úkoly, na jejichž podkladě jim bude zápočet udělen. Předmět je zakončen ústní zkouškou.
- Statistika zápisu (zima 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2024/FU047