UCP:MK105 Management komunikace - Informace o předmětu
	MK105 Management komunikace
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2011
- Rozsah
 - 2/2. 5 kr. Ukončení: zk.
 - Vyučující
 - Ing. Eva Klánová (přednášející)
Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D. (přednášející) - Garance
 - Ing. Eva Klánová
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
 - Mateřské obory/plány
 - Marketingové komunikace (program UCP, MGRE) (2)
 
- Cíle předmětu
 - Výchozí znalosti z komunikačních strategií se zde rozšiřují o jejich řízení na všech úrovních podnikové hierarchie. Další oblastí je management samotných médií.
 - Osnova
 - 1/ Vymezení pojmů, marketingové komunikace a management komunikace
2/ Vztahy managementu a marketingu, řízení marketingových procesů
3/ Implementing management v oblasti služeb
4/ Evaluace manažerského procesu
5/ Marketingové atributy v rozhodovacím procesu firmy
6/ Procesy Brand Building v prostředí marketing managementu
7/ Management v konkurenčním prostředí
8/ Management penetračních strategií
9/ Unique Selling Proposition (USP) jako řízená metoda managementu
10/ Řízení Event marketingových procesů
11/ Management výroby versus management služeb
12/ Manažerské teorie řízení firmy (Wiliamson, Boumová, Marrise aj.)
13/ Subjekty a objekty řízení, zpětná vazba a kontroling
14/ Současné a budoucí technologie řízení, SAP a další SW aplikace - Literatura
 - povinná literatura
 - KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
 
- doporučená literatura
 - BURTON, Graeme; JIRÁK, Jan. Úvod do studia médií. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2001, 391 s. ISBN: 80-85947-67-6.
 - KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Základy marketingové komunikace v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: VŠH v Praze 8, 2003. ISBN 80-86578-19-4.
 - MC QUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikce. 2. vyd. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-338-3.
 - STOLIČNÝ, Peter. Marketingová komunikace v oboru služeb II. Souvislost marketingu a mediálních forem komunikace. 1.vyd. Praha : VŠH v Praze 8, 2006. ISBN 80-86578-58-5.
 
- neurčeno
 - STOLIČNÝ, Peter. Marketingová komunikace v oboru služeb. 1.vyd. Praha : VŠH v Praze 8, 2005. ISBN 80-86578-48-8.
 - JAROŠOVÁ, E., KOMÁRKOVÁ, R., PAUKNEROVÁ, D., PAVLICA, K., Trénink sociálních a manažerských dovedností, Management Press, Praha, 2006
 - Seznam dalších aktuálních zdrojů bude oznámen na úvodní hodině
 
- Další komentáře
 - Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Povinný předmět. 
- Statistika zápisu (léto 2011, nejnovější)
 - Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/leto2011/MK105