UCP:MK105 Communication in Management - Course Information
MK105 Communication in Management
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.Summer 2011
- Extent and Intensity
- 2/2. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Eva Klánová (lecturer)
Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Eva Klánová
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Marketing Communication (Study in Czech) (programme UCP, MGRE) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Výchozí znalosti z komunikačních strategií se zde rozšiřují o jejich řízení na všech úrovních podnikové hierarchie. Další oblastí je management samotných médií.
- Syllabus (in Czech)
- 1/ Vymezení pojmů, marketingové komunikace a management komunikace
2/ Vztahy managementu a marketingu, řízení marketingových procesů
3/ Implementing management v oblasti služeb
4/ Evaluace manažerského procesu
5/ Marketingové atributy v rozhodovacím procesu firmy
6/ Procesy Brand Building v prostředí marketing managementu
7/ Management v konkurenčním prostředí
8/ Management penetračních strategií
9/ Unique Selling Proposition (USP) jako řízená metoda managementu
10/ Řízení Event marketingových procesů
11/ Management výroby versus management služeb
12/ Manažerské teorie řízení firmy (Wiliamson, Boumová, Marrise aj.)
13/ Subjekty a objekty řízení, zpětná vazba a kontroling
14/ Současné a budoucí technologie řízení, SAP a další SW aplikace
- 1/ Vymezení pojmů, marketingové komunikace a management komunikace
- Literature
- required literature
- KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
- recommended literature
- BURTON, Graeme; JIRÁK, Jan. Úvod do studia médií. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2001, 391 s. ISBN: 80-85947-67-6.
- KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Základy marketingové komunikace v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: VŠH v Praze 8, 2003. ISBN 80-86578-19-4.
- MC QUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikce. 2. vyd. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-338-3.
- STOLIČNÝ, Peter. Marketingová komunikace v oboru služeb II. Souvislost marketingu a mediálních forem komunikace. 1.vyd. Praha : VŠH v Praze 8, 2006. ISBN 80-86578-58-5.
- not specified
- STOLIČNÝ, Peter. Marketingová komunikace v oboru služeb. 1.vyd. Praha : VŠH v Praze 8, 2005. ISBN 80-86578-48-8.
- JAROŠOVÁ, E., KOMÁRKOVÁ, R., PAUKNEROVÁ, D., PAVLICA, K., Trénink sociálních a manažerských dovedností, Management Press, Praha, 2006
- Seznam dalších aktuálních zdrojů bude oznámen na úvodní hodině
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
General note: Povinný předmět.
- Enrolment Statistics (Summer 2011, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2011/MK105