UCP:MA171 Vybrané marketingové aktivity - Informace o předmětu
MA171 Vybrané marketingové aktivity
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2025
- Rozsah
- 0/2. KS 3/3/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Barbora Koklarová, Ph.D. (cvičící)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Vybrané marketingové aktivity je představení příkladů dobré praxe z marketingu služeb, a to s ohledem na různé přístupy k řešení klientských zadání. Dále studenti pochopí limity těchto řešení, případně možnosti využití případových studií v rámci marketingu různých služeb. V rámci jednotlivých případových studií jsou prezentovány a diskutovány jednotlivé přístupy k řešení celé problematiky.
- Výstupy z učení
- Absolvováním předmětu student získá znalosti o různých postupech a přístupech k řešení business problémů, případně požadavků ze strany klientů, a to v různých oblastech služeb a jejich marketingu. Díky navazující diskuzi dále získá potřebný přehled o alternativních řešeních daných problémů, případně o důvodech realizace konkrétních případů. Dále také získá schopnosti spojené s analytickým přístupem k hodnocení výstupu marketingových aktivit. Mimo jiné má také schopnosti, které vedou ke zobecnění těchto přístupů a pochopení principů realizace dílčích aktivit.
- Osnova
- Úvod do předmětu - vymezení problematiky Marketing v hotelnictví - případové studie zaměřená na online prodej ubytovacích služeb. Marketing v gastronomii - případová studie zaměřená na online prezentaci restauračních zařízení. Tvorba inovativních produktů PPC a další prvky online komunikace Tvorba "brick-and-mortar" produktu a inluencer marketing Tvorba zájezdu a jeho marketing Marketing sportovního klubu Carsharing a jeho marketing Práce v uznávané agentuře Tvorba webových stránek na míru
- Výukové metody
- Studenti prezenční formy se účastní přímých setkání se zástupci praxe, které přímé reflektují obsahové zaměření jednotlivých bodů sylabu předmětu. Minimální účast studentů PS je 80 % všech setkání. Z těchto setkání studenti průběžně zpracovávají podklady pro ústní rozpravu, a to ve formě přípravy na setkání spojené s navrhovanými otázkami z diskuze, dále také reportem z tohoto setkání, a to v souhrnném maximálním rozsahu 2 stran A4 na setkání. Studenti kombinované formy studia se účastní soustředění, jejichž součástí je diskuze nad vybranými případovými studiemi. Studenti KS pro závěrečnou diskuzi připravují kritický rozbor tří případových studií a tvorba vlastní případové studie, která reflektuje vlastní pracovní zkušenosti.
- Metody hodnocení
- Studenti prezenční formy se účastní přímých setkání se zástupci praxe, které přímé reflektují obsahové zaměření jednotlivých bodů sylabu předmětu. Minimální účast studentů PS je 80 % všech setkání. Z těchto setkání studenti průběžně zpracovávají podklady pro ústní rozpravu, a to ve formě přípravy na setkání spojené s navrhovanými otázkami z diskuze, dále také reportem z tohoto setkání, a to v souhrnném maximálním rozsahu 2 stran A4 na setkání. Studenti kombinované formy studia se účastní soustředění, jejichž součástí je diskuze nad vybranými případovými studiemi. Studenti KS pro závěrečnou diskuzi připravují kritický rozbor tří případových studií a tvorba vlastní případové studie, která reflektuje vlastní pracovní zkušenosti.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/leto2025/MA171