MA171 Vybrané marketingové aktivity

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
léto 2025
Rozsah
0/2. KS 3/3/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Barbora Koklarová, Ph.D. (cvičící)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu Vybrané marketingové aktivity je představení příkladů dobré praxe z marketingu služeb, a to s ohledem na různé přístupy k řešení klientských zadání. Dále studenti pochopí limity těchto řešení, případně možnosti využití případových studií v rámci marketingu různých služeb. V rámci jednotlivých případových studií jsou prezentovány a diskutovány jednotlivé přístupy k řešení celé problematiky.
Výstupy z učení
Absolvováním předmětu student získá znalosti o různých postupech a přístupech k řešení business problémů, případně požadavků ze strany klientů, a to v různých oblastech služeb a jejich marketingu. Díky navazující diskuzi dále získá potřebný přehled o alternativních řešeních daných problémů, případně o důvodech realizace konkrétních případů. Dále také získá schopnosti spojené s analytickým přístupem k hodnocení výstupu marketingových aktivit. Mimo jiné má také schopnosti, které vedou ke zobecnění těchto přístupů a pochopení principů realizace dílčích aktivit.
Osnova
  • Úvod do předmětu - vymezení problematiky Marketing v hotelnictví - případové studie zaměřená na online prodej ubytovacích služeb. Marketing v gastronomii - případová studie zaměřená na online prezentaci restauračních zařízení. Tvorba inovativních produktů PPC a další prvky online komunikace Tvorba "brick-and-mortar" produktu a inluencer marketing Tvorba zájezdu a jeho marketing Marketing sportovního klubu Carsharing a jeho marketing Práce v uznávané agentuře Tvorba webových stránek na míru
Výukové metody
Studenti prezenční formy se účastní přímých setkání se zástupci praxe, které přímé reflektují obsahové zaměření jednotlivých bodů sylabu předmětu. Minimální účast studentů PS je 80 % všech setkání. Z těchto setkání studenti průběžně zpracovávají podklady pro ústní rozpravu, a to ve formě přípravy na setkání spojené s navrhovanými otázkami z diskuze, dále také reportem z tohoto setkání, a to v souhrnném maximálním rozsahu 2 stran A4 na setkání. Studenti kombinované formy studia se účastní soustředění, jejichž součástí je diskuze nad vybranými případovými studiemi. Studenti KS pro závěrečnou diskuzi připravují kritický rozbor tří případových studií a tvorba vlastní případové studie, která reflektuje vlastní pracovní zkušenosti.
Metody hodnocení
Studenti prezenční formy se účastní přímých setkání se zástupci praxe, které přímé reflektují obsahové zaměření jednotlivých bodů sylabu předmětu. Minimální účast studentů PS je 80 % všech setkání. Z těchto setkání studenti průběžně zpracovávají podklady pro ústní rozpravu, a to ve formě přípravy na setkání spojené s navrhovanými otázkami z diskuze, dále také reportem z tohoto setkání, a to v souhrnném maximálním rozsahu 2 stran A4 na setkání. Studenti kombinované formy studia se účastní soustředění, jejichž součástí je diskuze nad vybranými případovými studiemi. Studenti KS pro závěrečnou diskuzi připravují kritický rozbor tří případových studií a tvorba vlastní případové studie, která reflektuje vlastní pracovní zkušenosti.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/leto2025/MA171