J 2010

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu

CHROMÝ, Jan a Donna DVORAK

Základní údaje

Originální název

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu

Název česky

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu

Název anglicky

Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism

Autoři

CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant) a Donna DVORAK (840 Spojené státy)

Vydání

Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Čtvrtletní plně recenzovaný časopis pro podporu vzdělávání

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000002

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

cíle; komunikace; marketing; didaktika

Klíčová slova anglicky

objectives; communications; marketing; didactic

Štítky

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 9. 11. 2010 22:31, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Cíle marketingové komunikace v cestovním ruchu jsou dány spíše obchodními zájmy. Didaktické kognitivní cíle slouží k výuce většiny předmětů. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v rozumové (marketing) a kognitivní oblasti (didaktika) by mělo probíhat velmi podobným způsobem. V těchto souvislostech by pak bylo možné inovovat marketingové cíle v oblasti turistického ruchu.

Anglicky

The objectives of marketing communication in tourism are primarily determined by business strategies and interests. Didactic cognitive objectives are set in the course of teaching a particular subject. This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the rational (marketing) and cognitive (didactic) area should be executed in a way similar to that of marketing communication. In this context, it would then be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 00:51