JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing - Strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategický marketing - Strategie a trendy
Název česky Strategický marketing - Strategie a trendy
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 2. vyd. Praha, 368 s. 2013.
Nakladatel Grada Publishing
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-247-4670-8
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:29.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 09:02