JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. In Trendy komunikace v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010. ISBN 978-80-904415-4-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
Název česky Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 1. vyd. Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 2010.
Nakladatel Verbum
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-904415-4-5
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:59.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 17:22