JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingová komunikace: čas a změny. In Chromý – Ryasko- Dmitrieva. Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky – Strategy and Marketing Tactics in e- Business of Hospitality and Other Spheres. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2014, s. 26-31. ISBN 978-80-87570-17-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová komunikace: čas a změny.
Název česky Marketingová komunikace: čas a změny.
Název anglicky Marketing communications: time and changes
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 1. vyd. Praha, Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky – Strategy and Marketing Tactics in e- Business of Hospitality and Other Spheres. od s. 26-31, 6 s. 2014.
Nakladatel Extrasystem Praha
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87570-17-3
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 19. 6. 2014 06:20.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 17:52