CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
Název česky Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
Název anglicky Marketing and media in hotel management and tourism
Autoři CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, 128 s. Komunikace a média 2, 2010.
Nakladatel Verbum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000007
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-904415-3-8
Klíčová slova česky marketing; media; hotelnictví; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky marketing; media;hotel management; tourism
Štítky marketingové komunikace
Příznaky Recenzováno
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 29. 11. 2010 08:17.
Anotace
Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí s dosahováním rozdílných cílů v obecné rovině. K tomu dále přistupují aspekty, které ovlivňují účinnost komunikace, a také pravidla jejích jednotlivých marketingových forem. Tato publikace přináší popis základních aspektů a pravidel, a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace.
Anotace anglicky
This monograph provides an outline of the whole field of communications in marketing. It attempts to render new views upon certain areas, to show new possibilities resulting from the application of new means of communications, and to illustrate the advantage of using knowledge of other fields, such as pedagogy. There is not much information published regarding the application of didactic methodology within marketing communications; this book sketches its basics. The most significant contribution of this book can be seen in its description of the basic aspects, rules and all fundamental relations of marketing communications. Unlike other publications, this book brings in a wide range of more consistent applications of pedagogical and didactic aspects in the theory of marketing communications.
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 01:00