2010
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
CHROMÝ, Jan a Donna DVORAKZákladní údaje
Originální název
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Název česky
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Název anglicky
Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives
Autoři
CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Donna DVORAK (840 Spojené státy, domácí)
Vydání
Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000003
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
cíle; komunikace; marketing; didaktika; afektivní cíle
Klíčová slova anglicky
objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 27. 12. 2010 16:47, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle.
Anglicky
This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the area of emotional behaviour in marketing should be executed in a way similar to that of affective objectives in didactics. In this context, it would be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.