J 2010

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů

CHROMÝ, Jan a Donna DVORAK

Základní údaje

Originální název

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů

Název česky

Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů

Název anglicky

Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives

Autoři

CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Donna DVORAK (840 Spojené státy, domácí)

Vydání

Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000003

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

cíle; komunikace; marketing; didaktika; afektivní cíle

Klíčová slova anglicky

objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 27. 12. 2010 16:47, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle.

Anglicky

This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the area of emotional behaviour in marketing should be executed in a way similar to that of affective objectives in didactics. In this context, it would be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.