B 2010

Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu

CHROMÝ, Jan

Základní údaje

Originální název

Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu

Název česky

Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu

Název anglicky

Communication and media for application in hotel management and tourism

Autoři

CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Praha, 128 s. Komunikace a média 1, 2010

Nakladatel

Verbum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000008

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-904415-2-1

Klíčová slova česky

komunikace; média; hotelnictví; cestovní ruch

Klíčová slova anglicky

communication; media; hotel management; tourism

Štítky

komunikace

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 29. 11. 2010 08:24, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Každé médium je tedy v prvé řadě základním prostředkem jakékoliv komunikace. Jednotlivé druhy a formy komunikace se od sebe liší nejen technologiemi (médii), které mohou využívat, tzn. prostředky, které používají, ale hlavně svými možnostmi, jak působit na adresáta předávaného sdělení. Nejen po stránce psychologické, sociologické, politické apod., ale také v závislosti na velikosti a vlastnostech cílové skupiny. Komunikace současně tvoří mimo jiné základ marketingových činností. To vše se v různých souvislostech a z různých příčin vyvíjí a zdokonaluje. Tato monografie přináší nejen přehled výše uvedeného, ale zabývá se některými dosud nepublikovanými, případně málo a nejednotně publikovanými souvislostmi několika oborů. Znalost zmíněných souvislostí může přinést nové pohledy a nová řešení některých důležitých praktických činností v oblasti marketingové komunikace v oborech hotelnictví a cestovního ruchu.

Anglicky

This monograph introduces various perspectives on communication and media. It describes selected basic models of communication and outlines the potential of communication in relation to the development of individual types of media. The genesis of media is briefly tackled. The book emphasizes psychological, didactic and social aspects that have an impact upon the quality of communication when various media are used. This includes selected issues and new relations within the framework of marketing strategy communication, which is the primary aim of the book. The book covers a wide range of related topics and it may attract attention not only of specialists in hotel management and tourism but of specialists in other business areas and academic disciplines.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 00:00