Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{12286, author = {Dohnalová, Marie}, address = {Praha}, booktitle = {HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ}, edition = {1}, editor = {Balakovská Radka}, keywords = {cause related marketing, non-governmental organizations, social marketing, non-profit sector}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87411-60-5}, pages = {68-78}, publisher = {Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o.}, title = {Sociální marketing v hotelnictví}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 12286 AU - Dohnalová, Marie PY - 2014 TI - Sociální marketing v hotelnictví PB - Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o. CY - Praha SN - 9788087411605 KW - cause related marketing, non-governmental organizations, social marketing, non-profit sector N2 - Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na „sdílený marketing“ jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem. ER -
DOHNALOVÁ, Marie. Sociální marketing v hotelnictví (Social marketing in the Hospitality management). In Balakovská Radka. \textit{HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ}. 1st ed. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o., 2014, p.~68-78. ISBN~978-80-87411-60-5.
|