2014
Sociální marketing v hotelnictví
DOHNALOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Sociální marketing v hotelnictví
Název anglicky
Social marketing in the Hospitality management
Autoři
DOHNALOVÁ, Marie
Vydání
1. vyd. Praha, HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ, od s. 68-78, 11 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o.
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87411-60-5
Klíčová slova česky
sdílený marketing, nestátní neziskové organizace, sociální marketing, neziskový sektor
Klíčová slova anglicky
cause related marketing, non-governmental organizations, social marketing, non-profit sector
Změněno: 22. 10. 2014 09:05, doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
V originále
Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na „sdílený marketing“ jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem.
Anglicky
The content of this paper is to clarify the concept of social marketing. The author introduces the concept that social marketing campaigns, and focuses on "shared marketing" as a common form of social marketing. She shows the advantage of the company's long-term cooperation and nongovernmental organizations. She presents the results of investigation of social marketing in the hotel industry with the fact that the hotel industry speeches rather find the concept of corporate social responsibility.