D 2014

Sociální marketing v hotelnictví

DOHNALOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Sociální marketing v hotelnictví

Název anglicky

Social marketing in the Hospitality management

Autoři

DOHNALOVÁ, Marie

Vydání

1. vyd. Praha, HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ, od s. 68-78, 11 s. 2014

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o.

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-60-5

Klíčová slova česky

sdílený marketing, nestátní neziskové organizace, sociální marketing, neziskový sektor

Klíčová slova anglicky

cause related marketing, non-governmental organizations, social marketing, non-profit sector
Změněno: 22. 10. 2014 09:05, doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Anotace

V originále

Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na „sdílený marketing“ jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem.

Anglicky

The content of this paper is to clarify the concept of social marketing. The author introduces the concept that social marketing campaigns, and focuses on "shared marketing" as a common form of social marketing. She shows the advantage of the company's long-term cooperation and nongovernmental organizations. She presents the results of investigation of social marketing in the hotel industry with the fact that the hotel industry speeches rather find the concept of corporate social responsibility.