2014
Proměny destinačního managementu na Lipensku
STUDNIČKA, Petr a Lucie PLZÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Proměny destinačního managementu na Lipensku
Název anglicky
Changes of Destination Management in the Lipno Region
Autoři
STUDNIČKA, Petr a Lucie PLZÁKOVÁ
Vydání
1. vyd. Praha, od s. 345-356, 12 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola hotelová
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87411-60-5
Klíčová slova česky
cestovní ruch, destinační management, Lipensko, organizace destinačního managementu
Klíčová slova anglicky
tourism, destination management, Lipno region, destination management organization
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 10. 2014 21:16, Ing. Petr Studnička, PhD.
V originále
Příspěvek je zaměřen na proměny destinačního managementu v oblasti Lipenské přehradní nádrže. Až do roku 2011 neexistovala v této oblasti žádná organizace destinačního managementu (DMO), ale dnes zde vykonávají činnost již dvě DMO. Z manažerského pohledu mají pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci zásadní význam vlastní schopnosti destinace rozvíjet a přizpůsobovat své zdroje, existence organizace destinačního managementu a koordinace napojení na sousední destinace s akcentem na výměnu zkušeností a na vytváření společných produktů cestovního ruchu.
Anglicky
This article focuses on the transformation of destination management in the Lipno dam. Until 2011, there was in this area no destination management organization (DMO), but here today perform work already two DMO´s. From the management perspective, the ability of the destination to develop and adapt its resources, the existence of a destination management organization, and the coordination of links to neighboring destinations, with an emphasis on the exchange of experiences and the creation of joint tourism products, are all of fundamental importance for the development of tourism.