STUDNIČKA, Petr a Lucie PLZÁKOVÁ. Proměny destinačního managementu na Lipensku. 1. vyd. Praha: Vysoká škola hotelová, 2014, s. 345-356. ISBN 978-80-87411-60-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proměny destinačního managementu na Lipensku
Název anglicky Changes of Destination Management in the Lipno Region
Autoři STUDNIČKA, Petr a Lucie PLZÁKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, od s. 345-356, 12 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola hotelová
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-60-5
Klíčová slova česky cestovní ruch, destinační management, Lipensko, organizace destinačního managementu
Klíčová slova anglicky tourism, destination management, Lipno region, destination management organization
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Petr Studnička, PhD., učo 10778. Změněno: 26. 10. 2014 21:16.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na proměny destinačního managementu v oblasti Lipenské přehradní nádrže. Až do roku 2011 neexistovala v této oblasti žádná organizace destinačního managementu (DMO), ale dnes zde vykonávají činnost již dvě DMO. Z manažerského pohledu mají pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci zásadní význam vlastní schopnosti destinace rozvíjet a přizpůsobovat své zdroje, existence organizace destinačního managementu a koordinace napojení na sousední destinace s akcentem na výměnu zkušeností a na vytváření společných produktů cestovního ruchu.
Anotace anglicky
This article focuses on the transformation of destination management in the Lipno dam. Until 2011, there was in this area no destination management organization (DMO), but here today perform work already two DMO´s. From the management perspective, the ability of the destination to develop and adapt its resources, the existence of a destination management organization, and the coordination of links to neighboring destinations, with an emphasis on the exchange of experiences and the creation of joint tourism products, are all of fundamental importance for the development of tourism.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 09:44