J 2015

Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.

CHROMÝ, Jan

Základní údaje

Originální název

Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.

Název česky

Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.

Název anglicky

The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications: A Marketing Research Conducted by Universities on Websites.

Autoři

CHROMÝ, Jan

Vydání

Media4u Magazine [online], Praha, 2015, 1214-9187

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

marketingové komunikace, zpětná vazba, příklad, hodnocení

Klíčová slova anglicky

marketing communications, feedback, example, review

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2015 08:43, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.