2015
Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
CHROMÝ, JanZákladní údaje
Originální název
Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
Název česky
Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
Název anglicky
The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications: A Marketing Research Conducted by Universities on Websites.
Autoři
CHROMÝ, Jan
Vydání
Media4u Magazine [online], Praha, 2015, 1214-9187
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
marketingové komunikace, zpětná vazba, příklad, hodnocení
Klíčová slova anglicky
marketing communications, feedback, example, review
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2015 08:43, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.