PAVERA, Libor a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Marketingová a mediální komunikace dnes. In Libor Pavera. odborná kniha. první. Praha: Verbum Praha, 2015, s. 27-43, 194 s. svazek 5. ISBN 978-80-87800-08-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová a mediální komunikace dnes
Autoři PAVERA, Libor a Dagmar JAKUBÍKOVÁ.
Vydání první. Praha, odborná kniha, od s. 27-43, 194 s. svazek 5, 2015.
Nakladatel Verbum Praha
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87800-08-9
Klíčová slova anglicky estovní ruch, destinace, management, marketing, spolupráce, partnerství, komunikac
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 12:49.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 15:01