JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012, 320 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Název česky Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 2. aktualizované a rozšířené. Praha, 320 s. 2012.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-247-4209-0
Klíčová slova česky marketing, cestovní ruch, služby, řízení, trhy, MIS,marketingový mix
Klíčová slova anglicky marketing, tourism, services, management, markets, MIS, marketing mix
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 13:21.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 16:05