B 2012

Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci

Název česky

Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci

Vydání

2. aktualizované a rozšířené. Praha, 320 s. 2012

Nakladatel

Grada Publishing, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-247-4209-0

Klíčová slova česky

marketing, cestovní ruch, služby, řízení, trhy, MIS,marketingový mix

Klíčová slova anglicky

marketing, tourism, services, management, markets, MIS, marketing mix

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 10. 2015 13:21, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.