2012
Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
JAKUBÍKOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Název česky
Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Autoři
Vydání
2. aktualizované a rozšířené. Praha, 320 s. 2012
Nakladatel
Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-247-4209-0
Klíčová slova česky
marketing, cestovní ruch, služby, řízení, trhy, MIS,marketingový mix
Klíčová slova anglicky
marketing, tourism, services, management, markets, MIS, marketing mix
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 10. 2015 13:21, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.