JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Event marketing. Studijní opora.. Online. První vydání. Praha: VŠH v Praze, 2015, 107 s. ISBN 978-80-87411-66-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Event marketing. Studijní opora.
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání První vydání. Praha, 107 s. 2015.
Nakladatel VŠH v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-66-7
Klíčová slova česky marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, MICE, event marketing,experimental marketing
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:45.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 21:48