J
2015
Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies.
VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies.
Vydání
E+M Ekonomie a Management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2015, 1212-3609
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
zákazník, léčebná péče, loajalita, spokojenost, lázeňská péče
Klíčová slova anglicky
customer, health care, loyalty, satisfaction, spa care
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Zobrazeno: 22. 11. 2024 10:19