JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategický marketing. Strategie a trendy
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 2., rozšířené vydání. Praha, 368 s. 2013.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-247-4670-8
Klíčová slova česky firma, řízení, marketing, strategický marketing, marketingová analýza, strategické cíle, marketingové strategie, marketingový mix
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:24.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 19:54