Detailed Information on Publication Record
2015
Informace na webech pražských hotelů
CHROMÝ, JanBasic information
Original name
Informace na webech pražských hotelů
Name in Czech
Informace na webech pražských hotelů
Name (in English)
Information on the websites of hotels in Prague
Authors
CHROMÝ, Jan
Edition
1. vyd. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference hotelnictví, turismus a vzdělávání, p. 91-99, 9 pp. 2015
Publisher
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN
978-80-87411-70-4
Keywords (in Czech)
Hotel, informace, komunikace, webové stránky
Keywords in English
Hotel, information,communication, websites
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 21/10/2015 09:03, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
In Czech
Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
In English
The paper shows part of research the value of information website. The paper focuses on four-star hotels in Prague. Hotels do not provide important information. Websites do not contain basic information. They can harm customers, who need advice. The hotel may harm himself in that does not mention important information,even though it is known. This paper is a call for reflection executives on websites of all hotels.