D 2015

Vnímání TV předpovědí počasí diváky

CHROMÝ, Jan a Radka BALAKOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Vnímání TV předpovědí počasí diváky

Název česky

Vnímání TV předpovědí počasí diváky

Název anglicky

Perception weather forecasts of TV viewers

Autoři

CHROMÝ, Jan a Radka BALAKOVSKÁ

Vydání

1. vyd. Praha, Média a vzdělávání 2015 - Media & Education 2015, od s. 89-95, 7 s. 2015

Nakladatel

Extrasystem Praha

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87570-30-2

Klíčová slova česky

televize, vnímání diváků

Klíčová slova anglicky

television, perception of viewers

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 12. 2015 15:38, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá vnímáním diváků při televizních předpovědích počasí. Autoři se zabývají různými aspekty, které ovlivňují pozornost diváků. V příspěvku jsou uvedené také vybrané závěry dotazníkového šetření.

Anglicky

The paper deals with the perception of viewers in television weather forecasts. Authors deal with various aspects and their impact on the viewers' attention. The paper presents selected conclusions of the survey.