D 2016

EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN

LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA

Základní údaje

Originální název

EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN

Autoři

LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA

Vydání

Opava, 2016

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10103 Statistics and probability

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7510-203-4

Klíčová slova česky

Eyetracking, hotel, booking

Klíčová slova anglicky

Eyetracking, hotel, booking

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 9. 2016 13:25, Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Anotace

V originále

Eye tracking method represents capturing of eye movements and converting this information into some form of analysable data. Eye tracking methods are more and more used not only for understanding what factors might influence consumers’ decision-making, including colour, amount of text, number of options, and the presence of images, but also for understanding affective reactions of users. That is essential to improve the design of (mainly web based) systems and to define interactive feedback or adaptation. This paper is focused on the use of eytracking for better understanding, why consumers choose a special hotel. As a consequence it might help to improve the booking engines, hotel web presentations, etc

Česky

Článek seznamuje s moderními metami studia chování zákazníka v hotelovém průmyslu, konkrétně s metodou anglicky zvanou Eye tracking, do češtiny nejčastěji překládanou jako oční kamera. Článek prezentuje přehled zahraničních výzkumů v této oblasti a vlastní výzkum autorů, zejména nové výsledky, které popisují, co v návrhu rezervačního systému (případně webové stránky hotelu) nejvíce ovlivňuje zákazníka. Zmiňuje také příslušné konsekvence, tedy dopad na tvorbu webu pro direct booking i pro zdokonalení rezervačních nástrojů.