2016
EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN
LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPAZákladní údaje
Originální název
EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN
Autoři
LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA
Vydání
Opava, 2016
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10103 Statistics and probability
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7510-203-4
Klíčová slova česky
Eyetracking, hotel, booking
Klíčová slova anglicky
Eyetracking, hotel, booking
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 9. 2016 13:25, Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
V originále
Eye tracking method represents capturing of eye movements and converting this information into some form of analysable data. Eye tracking methods are more and more used not only for understanding what factors might influence consumers’ decision-making, including colour, amount of text, number of options, and the presence of images, but also for understanding affective reactions of users. That is essential to improve the design of (mainly web based) systems and to define interactive feedback or adaptation. This paper is focused on the use of eytracking for better understanding, why consumers choose a special hotel. As a consequence it might help to improve the booking engines, hotel web presentations, etc
Česky
Článek seznamuje s moderními metami studia chování zákazníka v hotelovém průmyslu, konkrétně s metodou anglicky zvanou Eye tracking, do češtiny nejčastěji překládanou jako oční kamera. Článek prezentuje přehled zahraničních výzkumů v této oblasti a vlastní výzkum autorů, zejména nové výsledky, které popisují, co v návrhu rezervačního systému (případně webové stránky hotelu) nejvíce ovlivňuje zákazníka. Zmiňuje také příslušné konsekvence, tedy dopad na tvorbu webu pro direct booking i pro zdokonalení rezervačních nástrojů.