ZELENÝ, Jiří. A Relationship Between Price and Quality Rating of Wines from the Czech Republic. Journal of International Food & Agribusiness Marketing (SCOPUS). Philadelphia: Taylor & Francis Group, LLC, 2017, roč. 29, č. 2, s. 109-119. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/08974438.2016.1266568.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A Relationship Between Price and Quality Rating of Wines from the Czech Republic
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání Journal of International Food & Agribusiness Marketing (SCOPUS), Philadelphia, Taylor & Francis Group, LLC, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Doi http://dx.doi.org/10.1080/08974438.2016.1266568
Klíčová slova česky bílá cuvée; Blaufränkisch; Chardonnay; Pinot Blanc; šumivá vína
Klíčová slova anglicky Blaufränkisch; Chardonnay; Pinot Blanc; sparkling wines; white cuvée
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 8. 7. 2020 11:35.
Anotace
This report focuses on the relationship between the prices of wines and quality measured on a 100-point quality scale.
Anotace česky
Tento článek se zabývá vztahem mezi cenami vín a kvalitou měřenou na 100bodové stupnici.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:06