ZELENÝ, Jiří. Víno, etiketa a společnost. In předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Víno, etiketa a společnost
Název anglicky Wine, Etiquette and Society
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50400 5.4 Sociology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky Pierre Bourdieu, Norbert Elias, servírování, společenské chování, Víno
Klíčová slova anglicky etiquette, Pierre Bourdieu, Norber Elias, wine service, wine
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 6. 2. 2018 17:44.
Anotace
Vyžádaná přednáška věnující se vínu, etiketě a jeho dopadu do společnosti zahrnovala výklad skutečnosti pomocí sociologické teorie P. Bourieua (teorie habitu a různých forem kapitálu) a Norberta Eliase (vliv pravidel společenského chování).
Anotace anglicky
Requested lecture dedicated to wine, etiquette and its impact on the society involved usage of sociological theories of P. Bourdieu (habitus and various capital forms) and Norbert Elias (the effect of the etiquette principles and social behaviour).
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 09:43