CHADT, Karel. Psychologie trhu v obchodu a službách. Praha: Press21 s.r.o., 2017. ISBN 978-80-905181-9-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psychologie trhu v obchodu a službách
Autoři CHADT, Karel.
Vydání Praha, 2017.
Nakladatel Press21 s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-905181-9-3
Klíčová slova anglicky management, psychologie trhu, obchod, služby, psychologie prodeje, spotřebitelské chování, spotřebitelé, psychologické aspekty, psychologie trhu.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 21. 9. 2017 13:36.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 21:19