ZELENÝ, Jiří. Víno jako kulturní artefakt. In předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Víno jako kulturní artefakt
Název anglicky Wine as a cultural artifact
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50401 Sociology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky estetické pojetí, etiketa, servírování vina, společnost, stratifikace
Klíčová slova anglicky aesthetic concept, etiquette, social stratification, society, wine service
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 6. 2. 2018 17:43.
Anotace
Přednáška se zabývala vínem jako kulturním artefaktem a přesahem vína do etikety. Zmíněny byly základní sociologické teoretické koncepty, které je možné aplikovat na víno jako objekt zkoumání.
Anotace anglicky
The lecture dealt with wine as a cultural artifact and overlapping of the wine into etiquette. The basic sociological theoretical concepts, which can be applied to wine as a research object, were mentioned.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 08:47