p 2017

Víno jako kulturní artefakt

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Víno jako kulturní artefakt

Název anglicky

Wine as a cultural artifact

Autoři

ZELENÝ, Jiří

Vydání

předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50401 Sociology

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

estetické pojetí, etiketa, servírování vina, společnost, stratifikace

Klíčová slova anglicky

aesthetic concept, etiquette, social stratification, society, wine service
Změněno: 6. 2. 2018 17:43, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Přednáška se zabývala vínem jako kulturním artefaktem a přesahem vína do etikety. Zmíněny byly základní sociologické teoretické koncepty, které je možné aplikovat na víno jako objekt zkoumání.

Anglicky

The lecture dealt with wine as a cultural artifact and overlapping of the wine into etiquette. The basic sociological theoretical concepts, which can be applied to wine as a research object, were mentioned.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 02:38