ZELENÝ, Jiří a Barbora DVORNÍKOVÁ. Nově vznikající sdružení vinařů – sociální sítě utvářející regionální identitu nebo marketingový nástroj? Příklad „VOC Znojmo“ v České republice. In Konference Think Together 2018 České zemědělské univerzity v Praze. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nově vznikající sdružení vinařů – sociální sítě utvářející regionální identitu nebo marketingový nástroj? Příklad „VOC Znojmo“ v České republice
Název anglicky Newly Emerging Clusters of Winemakers – Social Networks Creating Regional Identity or Marketing Tool? Example of “VOC Znojmo” in the Czech Republic
Autoři ZELENÝ, Jiří a Barbora DVORNÍKOVÁ.
Vydání Konference Think Together 2018 České zemědělské univerzity v Praze, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50701 Cultural and economic geography
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Provozně ekonomická fakulta
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky cestovní ruch, interpretativistické paradigma, konzument, regionální rozvoj, sociální instituce, spolupráce vinařů, terroir
Klíčová slova anglicky consumer, cooperation of winemakers, interpretivist paradigm, regional development, social institutions, terroir, tourism
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 30. 10. 2021 21:30.
Anotace
Moravská uskupení VOC jsou sdruženími vinařů prezentující se jako komunity podporující typičnost regionu a terroir.
Anotace anglicky
The Moravian VOC communities are clusters of winemakers presenting themselves as a communities supporting the regional distinctiveness and terroir.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 06:03