J
2018
Comparison of Competitiveness of Czech and Foreign Wine Regions Considering the Price and Quality of Wine
ZELENÝ, Jiří a Irena ZELENÁ
Základní údaje
Originální název
Comparison of Competitiveness of Czech and Foreign Wine Regions Considering the Price and Quality of Wine
Název česky
Porovnání konkurenceschopnosti českých a zahraničních vinařských regionů s ohledem na cenu a kvalitu vína
Vydání
Czech Tourism and Hospitality Papers, Praha, The Institute of Hospitality Management in Prague, 2018, 1801-1535
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
quantitative research, sensory evaluation, social construction of quality, terroir, trust of a consumer
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
This study focuses on an examination of the competitiveness of Czech wine regions in comparison with foreign regions considering specific products, namely wines from these regions, their prices and quality.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 16:14