ZELENÝ, Jiří. Enogastronomie a její sociální kontext. In předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Enogastronomie a její sociální kontext
Název anglicky Wine & Food Pairing and its Social Context
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50400 5.4 Sociology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky gastronomické podniky, hovězí steak, dezerty, drůbež, ryby a mořské plody
Klíčová slova anglicky beef steak, desserts, fish and seafood, gastronomic enterprises, poultry
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 11. 5. 2018 13:29.
Anotace
Cílem vyžádané přednášky bylo seznámit studenty se základními principy enogastronomie a vést studenty k zamyšlení s ohledem na její společenský přesah.
Anotace anglicky
The aim of the lecture was to introduce students to the basic principles of wine & food pairing and to guide students to think about its social overlap.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:21