2018
VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘZákladní údaje
Originální název
VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB
Název anglicky
CHRISTMAS TIME AND AUTHENTICITY: EVALUATION OF CHRISTMAS MARKET IN THE TOWN OF CHEB
Autoři
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ
Vydání
Aktuální problémy cestovního ruchu„Autenticita v kontextu cestovního ruchu“. Recenzovaný sborník z mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018, od s. 151-160, 10 s. 2018
Nakladatel
Vysoká škola polytechnická Jihlava, v Jihlavě, 2018.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-88064-36-7
Klíčová slova česky
Autenticita. Cestovní ruch. Cheb. Turismus. Vánoce. Vánoční trhy.
Klíčová slova anglicky
Authenticity. Cheb. Christmas. Christmas market. Tourism.
Změněno: 14. 11. 2018 12:57, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek porovnává hodnocení návštěvníků vánočních trhů mezi roky 2016 a 2017. Cílem průzkumu je zjistit vnímání autenticity a její dopady na návštěvníky vánočních trhů a vzájemně je porovnat. Data byla sbírána pomocí dotazování návštěvníků v průběhu konání Vánočních trhů ve městě Cheb. Součástí dotazníku jsou otázky pojící se k autenticitě trhů a vnímání trhů očima návštěvníků.
Anglicky
The paper compares the evaluation of visitors to the Christmas markets between 2016 and 2017. The aim of the survey is to find out the social and traditionaly cultural value of Christmas markets in both years under review and to compare each other. The data was collected by questioning visitors during the Christmas markets in Cheb. The questionnaire includes questions about the authenticity of markets and the perception of markets through the eyes of visitors.