D 2018

Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘ

Základní údaje

Originální název

Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku

Autoři

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘ

Vydání

2018, od s. 34-44, 11 s. 2018

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7510-280-5

Klíčová slova česky

cestovní ruch, Karlovarský kraj, Františkovy Lázně, lázeňství, medical wellness, podnik, řízení, marketing, zákazník, spokojenost zákazníků, CRM, CSM, hodnota, inovace, internet, nová ekonomika, online marketing, strategie, modrý oceán, lidé, GDPR

Klíčová slova anglicky

ourism, Karlovy Vary Region, Františkovy Lázně, spas, medical wellness, business, management, marketing, customer, CSM, CRM, customer satisfaction, value, innovation, new economy, online marketing, strategy, blue ocean strategy, GDPR, people

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 11. 2018 11:31, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Anotace

V originále

České lázeňství po dlouhém období relativní stability prochází od sametové revoluce mnoha změnami, které na management jednotlivých lázeňských organizací kladou vysoké nároky. Ten je nucen nejen sledovat, ale také předvídat změny v prostředí, věnovat pozornost novým trendům. Cílem tohoto příspěvku je na základě literární rešerše poukázat na několik důležitých oblastí, souvisejících s úspěšností řízení lázeňských organizací a prezentovat některé poznatky, které konkrétní lázeňská organizace v současnosti řeší.

Anglicky

After a long period of relative stability, since the Velvet Revolution, Czech spa industry has undergone a lot of changes, placing high demands on the management of individual spa facilities. As a result, the management is forced not only to monitor, but also anticipate changes in the spa environment, and pay attention to new trends. Based on a literary research paper, the aim of this article is to highlight several important areas related to the success of the management of spa facilities and to present some of the findings that a particular spa facility is currently dealing with.