2018
Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘZákladní údaje
Originální název
Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku
Autoři
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘ
Vydání
2018, od s. 34-44, 11 s. 2018
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7510-280-5
Klíčová slova česky
cestovní ruch, Karlovarský kraj, Františkovy Lázně, lázeňství, medical wellness, podnik, řízení, marketing, zákazník, spokojenost zákazníků, CRM, CSM, hodnota, inovace, internet, nová ekonomika, online marketing, strategie, modrý oceán, lidé, GDPR
Klíčová slova anglicky
ourism, Karlovy Vary Region, Františkovy Lázně, spas, medical wellness, business, management, marketing, customer, CSM, CRM, customer satisfaction, value, innovation, new economy, online marketing, strategy, blue ocean strategy, GDPR, people
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 11. 2018 11:31, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
V originále
České lázeňství po dlouhém období relativní stability prochází od sametové revoluce mnoha změnami, které na management jednotlivých lázeňských organizací kladou vysoké nároky. Ten je nucen nejen sledovat, ale také předvídat změny v prostředí, věnovat pozornost novým trendům. Cílem tohoto příspěvku je na základě literární rešerše poukázat na několik důležitých oblastí, souvisejících s úspěšností řízení lázeňských organizací a prezentovat některé poznatky, které konkrétní lázeňská organizace v současnosti řeší.
Anglicky
After a long period of relative stability, since the Velvet Revolution, Czech spa industry has undergone a lot of changes, placing high demands on the management of individual spa facilities. As a result, the management is forced not only to monitor, but also anticipate changes in the spa environment, and pay attention to new trends. Based on a literary research paper, the aim of this article is to highlight several important areas related to the success of the management of spa facilities and to present some of the findings that a particular spa facility is currently dealing with.