D 2018

UMĚLÁ INTELIGENCE A JEJÍ DOPADY NA PERSONALISTIKU V HOTELNICTVÍ

KRAJÁČ, Petr

Základní údaje

Originální název

UMĚLÁ INTELIGENCE A JEJÍ DOPADY NA PERSONALISTIKU V HOTELNICTVÍ

Název česky

UMĚLÁ INTELIGENCE A JEJÍ DOPADY NA PERSONALISTIKU V HOTELNICTVÍ

Název anglicky

ARTIFICIAL INTELIGENCE AND HER IMPACTS ON THE HUMAN RESOURCES MANAGEMENT IN THE HOSPITALITY BUSINESS

Autoři

KRAJÁČ, Petr

Vydání

VŠH v Praze, 2018

Nakladatel

VŠH v Praze 8

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

Personalistika, roboti, umělá inteligence, vágní poznání

Klíčová slova anglicky

Artificial intelligence, human recourses management, robots

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 12. 2018 10:44, Dr. Petr Krajáč, PhD.

Anotace

V originále

Článek pojednává o souvislostech vývoje zařízení s umělou inteligencí a personalistikou v hotelnictví a příbuzných oborech. Člověk bude stále více využívat různá zařízení s aplikací umělé inteligence, která se bude neustále vyvíjet a získávat „lidské“ dovednosti. To bude nutně přinášet jak zajímavé výhody a příležitosti, tak i mnohé problémy, rizika a náročné výzvy. Je nezbytné, aby se personalistika působící v hotelnictví a příbuzných službách na tuto situaci náležitě připravovala.

Anglicky

The paper deals with relationship between the development of artificial intelligence equipment and human recourses management in hospitality business. Man will exploit more and more various equipment with artificial intelligence (AI). AI itself will steadily develop and get “human” skills. It will necessarily bring interesting advantages and opportunities as well as lots of problems, risks and difficult challenges. It is necessary that human recourses management in hospitality business and allied services (branches) will get ready for this situation.