ZELENÝ, Jiří, Lucie PLZÁKOVÁ, Jan HÁN a Jan KAŠPAR. Extended abstract: Attitudes of Hospitality Stakeholders towards Fishing, Fish Farming, and Fish Gastronomy in the Czech Republic. Online. In Mark Lang. International Food Marketing Research Symposium at the University of Sunshine Coast, Queensland, Australia. 1st. Sippy Downs: Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research, 2019, s. 59-63, 4 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Extended abstract: Attitudes of Hospitality Stakeholders towards Fishing, Fish Farming, and Fish Gastronomy in the Czech Republic
Autoři ZELENÝ, Jiří, Lucie PLZÁKOVÁ, Jan HÁN a Jan KAŠPAR.
Vydání 1st. Sippy Downs, International Food Marketing Research Symposium at the University of Sunshine Coast, Queensland, Australia, od s. 59-63, 4 s. 2019.
Nakladatel Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50701 Cultural and economic geography
Stát vydavatele Austrálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW IFPM Proceedings
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky kulturní dědictví, McDonaldizace, národní identita, tradiční pokrmy
Klíčová slova anglicky cultural heritage, McDonaldization, national identity, traditional dishes
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti DG18P02OVV057, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 30. 10. 2021 21:29.
Anotace
This paper aims to explore the hospitality stakeholders' attitudes towards fishing, fish farming, and fish gastronomy in the Czech Republic.
Anotace česky
Tento příspěvek se zaměřuje na exploraci postojů stakeholderů k rybářství, rybníkářství a rybí gastronomii v České republice.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 05:52