ZELENÝ, Jiří. Kvalita vína jako faktor ovlivňující jeho cenu. In EUE10E Jakost a zpeněžování zemědělských komodit, Katedra obchodu a financí, ČZU. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita vína jako faktor ovlivňující jeho cenu
Název anglicky Wine Quality as a Factor Affecting its Price
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání EUE10E Jakost a zpeněžování zemědělských komodit, Katedra obchodu a financí, ČZU, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 21101 Food and beverages
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky branding, distribuční náklady, marketing, obchodní náklady, produkční náklady
Klíčová slova anglicky business costs, branding, distribution costs, marketing, production costs
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 11. 12. 2020 14:29.
Anotace
Účelem přednášky bylo odůvodnit vznik price premium u vín a nastínit vazbu senzorického hodnocení kvality vín na jejich cenotvorbu.
Anotace anglicky
The purpose of the lecture was to justify the emergence of price premium for wines and to outline the sensory evaluation of wine quality to their pricing.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:54