ZELENÝ, Jiří, Zbyněk VINŠ a Karolina MACHÁČKOVÁ. Preference konzumentů vína: focus group generace Y. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Preference konzumentů vína: focus group generace Y
Název anglicky Wine Consumers' Preferences: Focus Group for Generation Y
Autoři ZELENÝ, Jiří, Zbyněk VINŠ a Karolina MACHÁČKOVÁ.
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 21101 Food and beverages
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky habitus, kvalita, mikulovsko, VOC, znojemsko
Klíčová slova anglicky habitus, mikulovsko, quality, VOC, znojemsko
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 30. 10. 2021 21:34.
Anotace
Workshop zahrnující focus group měl za cíl odkrýt preference konzumentů vína Generace Y, zjištění důvodů těchto preferencí, a to s pomocí sociologických teorií Bourdieua, Bergera a Luckmanna.
Anotace anglicky
The focus group workshop was aimed to uncover the preferences of Generation Y wine consumers, identifying the reasons for these preferences, using the sociological theories of Bourdieu, Berger and Luckmann.
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 04:38