ZELENÝ, Jiří. Autentická vína v gastronomii. In předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autentická vína v gastronomii
Název anglicky Authentic wines in gastronomy
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 21101 Food and beverages
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky komplexnost, konzument, niche market, oxidace
Klíčová slova anglicky complexity, consumer, niche market, oxidation
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 11. 12. 2020 14:27.
Anotace
Cílem vyžádané přednášky bylo poukázat na tržní potenciál autentických vín a překážky v masové penetraci trhu.
Anotace anglicky
The aim of the requested lecture was to point out the market potential of authentic wines and obstacles to mass market penetration.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 08:30