2020
Autentická vína v gastronomii
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Autentická vína v gastronomii
Název anglicky
Authentic wines in gastronomy
Autoři
Vydání
předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
komplexnost, konzument, niche market, oxidace
Klíčová slova anglicky
complexity, consumer, niche market, oxidation
Změněno: 11. 12. 2020 14:27, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
V originále
Cílem vyžádané přednášky bylo poukázat na tržní potenciál autentických vín a překážky v masové penetraci trhu.
Anglicky
The aim of the requested lecture was to point out the market potential of authentic wines and obstacles to mass market penetration.