2021
			
	    
	
	
    Restart cestovního ruchu v České republice - základní požadavky se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví, gastronomii a lázeňství
STUDNIČKA, PetrZákladní údaje
Originální název
Restart cestovního ruchu v České republice - základní požadavky se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví, gastronomii a lázeňství
	Název anglicky
Restart of Tourism in the Czech Republic - Basic Requirements with a Focus on Tourism, Hospitality, Gastronomy and Spa Industry
		Autoři
Vydání
 Praha, 4 s. 2021
			Nakladatel
Vysoká škola hotelová
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Účelové publikace
		Obor
50204 Business and management
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			Klíčová slova česky
cestovní ruch, covid-19, hotelnictví, lázeňství, pandemie, restart
		Klíčová slova anglicky
tourism, covid-19, hospitality, spa industry, pandemic, restart
		
				
				Změněno: 15. 3. 2021 18:39, Ing. Petr Studnička, PhD.
				
		V originále
Restart cestovního ruchu má dvě zásadní problémově rozdílné, leč logicky propojené a realizačně na sebe navazující části – přípravu na start a vlastní start. Start nebo restart realizace cestovního ruchu ve větším či menším územním celku vyžaduje důkladnou, promyšlenou a delší přípravu, včetně stanovení ujasněného produktu místa. V cestovním ruchu je etapa přípravy startu restartu nezbytná, určující pro budoucí úspěch, resp. jak velký úspěch bude, jak dopadne dlouhodobě konkurenční souboj místa cestovního ruchu na trhu.
				Anglicky
The restart of tourism has two fundamentally different problematic, but logically interconnected and implementation-related parts - preparation for the start and the actual start. The start or restart of the implementation of tourism in a larger or smaller territorial unit requires thorough, thoughtful and longer preparation, including the determination of a clarified product of the place. In tourism, the stage of preparation for the start of the restart is necessary, determining for future success, resp. how great a success it will be, how will the long-term competitive battle of the place of tourism on the market turn out.