ZELENÝ, Jiří. Conference presentation: Expectations vs. Perceptions: The Role of Consumers' Senses in Composing of USP for PDO Wines. In ICMarktech'21 – International Conference on Marketing and Technologies. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Conference presentation: Expectations vs. Perceptions: The Role of Consumers' Senses in Composing of USP for PDO Wines
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání ICMarktech'21 – International Conference on Marketing and Technologies, 2021.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50701 Cultural and economic geography
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 8. 12. 2021 00:36.
Anotace
The Unique Selling Proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 09:24